Integrerad tidredovisning

Fördelarna med att använda digital tidrapportering är oslagbara och du som arbetsgivare slipper alla lösa papper och post-it lappar från dina anställda. Via de digitala tidrapporterna har du full koll på arbetstiderna för varje anställd. Med våra rapporter kan du lätt följa upp lönekostnader och frånvaro över tiden.

Vi erbjuder ett flertal integrerade lösningar inom webbaserad tidredovisning så du och dina anställda enkelt kan lägga in era arbetstider och schemaavvikelser var ni vill, både i datorn eller direkt i mobilen.

Så går det till:

Steg 1. Vi lägger in företagets arbetsschema i systemet, som kan hantera regelbundna arbetstider för tjänstemän och likaså oregelbundna för arbetare upp till 12 veckors rullande schema.

Steg 2. Anställda får sina personliga inloggningar och rapporterar löpande in sina arbetstider och lönehändelser, som till exempel sjukfrånvaro, semesterledighet, VAB eller föräldraledighet, direkt i appen.

Steg 3. När allt är klart för månaden kontrolleras och attesteras det av ansvariga innan vi läser in det i löneprogrammet.